’Tyttö sinä olet tähti’ on mielestäni todella hyvä elokuva.  Olen yrittänyt kauan etsiä, siinä päähenkilön Nellin laulamaa erittäin kaunista kappaletta. Eilen löysin sen. Olin todella tyytyväinen. Laitoin kappaleen soimaan, kaiuttimia kovemmalle ja otin hyvän asennon.

”Tällainen pieni tyttö
Helposti häviää.
Jos tuuli tarttuu hiuksiin,
Voi kauas lennähtää.

kertosäe:
Pidä musta kii,
Älä päästä koskaan.

Tällainen pieni tyttö
Helposti unohtuu.
Kun ei sanottua saakaan
"Älä mee."
Ovi sulkeutuu.

kertosäe (3x)

Vihdoin suhun törmäsin.
(Mä löysin sut, mä löysin sut)
Kauan sua odotin.
(Sä löysit mut, sä löysit mut)
Olet totta vihdoinkin.
(mmmmm)
Nyt kun olet siinä,
Jääthän vielä vähän.

kertosäe (2x)

Kylmät väreet virtasivat kehoni läpi. Toivoin poikaystäväni olevan vierelläni ja pitävän minusta lujasti kiinni. Se olisi tehnyt hetkestä täydellisen. Kappale sai jotenkin tunteeni virtaamaan ja tajusin poikaystävän armeijaan lähdön yhä paremmin. Minua suoraan sanoen itketti. Kaunis kappale yhdistettynä pieneen ikävään (en ollut nähnyt poikaystävääni muutamaan päivään) oli hurja ajatusten ja tunteiden purkaus. Päätin soittaa kappaleen poikaystävälleni, kun seuraavan kerran tapaamme, valitsen vain sellaisen hetkien, että voimme hetkeksi rauhoittua. Hän ei luultavasti reagoi yhtä voimakkaasti kuin minä, mutta luulen, että hän ymmärtää minua ja tajuaa kappaleen kauneuden.

Tällainen pieni tyttö helposti unohtuu. Minä olen itsekin vain tällainen pieni tyttö, joka helposti unohtuu. Niin kuin kerran joku viisas sanoi (itse asiassa netistä löytyvä oraakkelu) ”Maailmalle olet vain joku, mutta jollekin koko maailma”. Nuo sanat saivat minut silloin miettimään. Mutta niinhän se on.

Pidä musta kii, älä päästä koskaan. Haluan, että hän pitää musta kiinni lujaa ja päästää vasta sitten kun on pakko, eikä silloinkaan kokonaan. Jään ajatuksissani hänen syliinsä. Nyt ja aina. aina. Nyt kun olet siinä, Jääthän vielä vähän.

Vihdoin suhun törmäsin. Kauan sua odotin. Paljon olen kokenut, mutta silti niin vähän. Haluan kokea lisää hänen kanssaan. Kesti kauan ennen kuin tajusimme, että olemme toisiamme varten. Näimme toisemme, tutustuimme, tapasimme kavereiden kautta aina välillä, kävimme elokuvissa, kahvilla, rannalla. Suutelimme. Se oli tämän pienen tytön menoa ja sydämen menetystä. Olet totta vihdoinkin.